Pomen izkušnje kupca (Customer eXperience – CX) za digitalno transformacijo​

V sodobnem poslovnem okolju, kjer digitalne tehnologije hitro spreminjajo pričakovanja kupcev, postaja izkušnja kupca (CX) ključni dejavnik uspeha. Izobraževanje »Pomen izkušnje kupca za digitalno transformacijo« udeležencem omogoča razumevanje, kako celovita in pozitivna izkušnja kupca prispeva k večji lojalnosti, povečanju prihodkov in trajnostni konkurenčni prednosti.​

Program je zasnovan praktično in je namenjen tako vodstvenim kadrom kot zaposlenim na operativni ravni. Udeleženci se bodo skozi številne primere iz prakse naučili, kako pristopiti k oblikovanju in izboljševanju izkušnje kupca v digitalnem okolju. Predstavljene bodo dobre prakse podjetij, ki so s pomočjo osredotočenosti na kupca izboljšala svoje poslovne procese, povečala prodajo, optimizirala stroške ali razvila povsem nove digitalne poslovne modele.​