Digitalizacija kupčeve poti z večkanalno integracijo

Kako digitalno upravljati različne izvore podatkov na popotovanju kupcev do naše organizacije?

Delavnica je bila najbolje ocenjena na letošnji mednarodni BBA konferenci, septembra je bila izvedena tudi na mednarodni konferenci IRM UK v Londonu. Izbrana pa je bila tudi za izvedbo na največji IIBA mednarodni konferenci v San Antoniu, ki je potekala 5. novembra.

Mnoga podjetja v različnih panogah se trudijo oblikovati odlično izkušnjo kupca, ki vključujejo prednosti digitalne tehnologije, da svojim strankam zagotovijo neprecenljive osebne, posodobljene in pravočasne storitve in izdelke. Izboljšanje uporabniških izkušenj je ključna prednostna naloga za današnja podjetja, saj s tem povečuje zvestobo strank in posledično zmanjševanje stroškov ob rasti prihodkov. Številni konkurenti so že prilagodili potovanja svojih kupcev, da zajamejo velike količine podatkov, IOT signale in druge vpoglede, pridobljene s točkami dotika na kupčevi poti. Namen delavnice je pridobiti konkretne uvide v potovanje kupca (t.i. Customer Journey), ki pomaga izgraditi celovit sistem prodajno- marketinških aktivnosti s ciljem, da se čim bolj učinkovito približamo kupcu.
.

Komu je delavnica namenjena?

  • Zaposlenim v marketingu
  • Zaposlenim v prodaji
  • Skrbnikom kupcev
  • Produktnim vodjem
  • Vodjem digitalizacije
  • UX designerjem
  • Poslovnim analitikom

Zakaj te delavnice zares ne smete zamuditi

  • Ker je ključnega pomena uporabljati prave trženjske kanale in točke dotika za svoje izdelke oziroma storitve.
  • Ker večkanalna integracija vodi do pravega razumevanja kupčevih potreb in želja.
  • Ker je kupčevo pot potrebno spremljati in nenehno izboljševati.
  • Delavnica Digitalizacija kupčeve poti je letošnji hit na ključnih poslovnih konferencah kot sta BA Conference v Londonu in BBC v San Antoniu.

Kratek opis delavnice (vsebina)

Delavnica bo narejena na konkretnem primeru kupčeve poti. Raziskovali bomo pomembne odločitve v procesih, ki služijo za oblikovanje vrednosti kupca na eni strani, hkrati pa bomo odkrivali kazalnike (KPI), ki jih potrebuje organizacija, da lahko ustvari 360-stopinjski pogled na stranke.
Učni cilji:

  • Kako prepoznati potrebe strank?
  • Kako izvajati dragoceno večkanalno integracijo?
  • Kako izboljšati izkušnje s strankami in jih izmeriti ter povečati zvestobo kupca?

 Metode dela (potek dela)

Delavnico bosta izvajala dva izkušena izvajalca delavnic na segmentu procesnega upravljanja, programov zvestobe, BI, CRM,…in je v celoti plod znanja izvajalcev.
Delo poteka v obliki vodene zabavne igre s pomočjo pred pripravljenih orodij in predlog, kot so velika karta nakupne poti in točk dotika, kartic dotika, samolepilnih vsebinskih elementov in še kaj se bo našlo.

Povezane kompetence

  • Kreativno razmišljanje
  • Sposobnost razumevanja potreb stranke in ustvarjanja vizije rešitve na podlagi teh potreb
  • Analitičnost in sposobnost spreminjanja pogledov (zornih kotov) na dano potrebo

 Predavatelja

Andrej Guštin ima več kot 15 let izkušenj pri obsežnem vodenju projektov, vodenju poslovnih procesov, svetovanju, usposabljanju, funkcionalnemu dizajnu, razvoju in uvajanju, informacijski tehnologiji. Uspešno je vodil številne poslovne procese, funkcionalne in tehnične projekte v različnih panogah in podjetjih.  Na dosedanji poslovni poti je predaval na več kot 100 seminarjih in konferencah v Sloveniji in v tujini, redno pa sodeluje tudi kot zunanji sodelavec z Univerzo v Ljubljani in Univerzo na Primorskem.

Igor Smirnov ima več kot 20 let izkušenj z izvajanjem projektov, svetovanjem, učenjem in usposabljanjem na področju poslovne analize, podatkovnih znanosti in analize podatkov v telekomunikacijah, bančnem sektorju, trgovini, industrijski proizvodnji in farmaciji za globalna podjetja, kot so Novartis, Toyota, Pliva, A1, Pernod Ricard med mnogimi drugimi. Prav tako je Igor strokovnjak za rešitve, ki se osredotočajo na kupce, zlasti v analizi podatkov za podporo programov zvestobe in vpogledov kupcev z uporabo napovedne analize in strojnega učenja. Igorjeva strast je razumevanje moči podatkov in sprostitev njihovih potencialov v digitalno vodenih podjetjih in industriji 4.0

 Lokacija in termin

Delavnica traja 6 šolskih ur, ki jih bomo izvedli 14.2.2019, med 9:00 in 13:00
v predavalnici (1. nadstropje) restavracije Sputnik v Ljubljani.

 Cena

290 EUR + 22% DDV s plačilom najkasneje dan pred začetkom delavnice.

 Prijava

Prijave zbiramo do 11.2.2019 oziroma do zapolnitve mest. Prijavite se lahko tukaj, ali na elektronski naslov: katarina.veselic@slovenia.iiba.org

 Ostale informacije

Delavnico lahko izvedemo tudi pri vas interno, lahko tudi v povezavi z vašim konkretnim projektom.

Kaj pravijo dosedanji udeleženci?

Nice job guys! You led an awesome tutorial. Glad I could attend!

Great workshop on how to optimize customer experience by mapping customer journey, defining channels and touchpoints and improving the KPI focus

Good structured approach. Keen to try on a work example.

Good, memorable. Expertise clear.”

Good and enthusiastic.

Dober sistem, vključenosti KPI, praktični primeri.

Na realnih primerih, sodelovanje, teorija s prakso, ponovitev.

Nazoren prikaz CY, TP, veliko primerov. Priporočilo za interno delavnico.

Spodbuja ustvarjalno razmišljanje

Videla sem, da se procesi, ki se odvijajo v firmi, lahko dajo na isti imenovalec in se jih lahko spremlja in popravi. Izvedela sem nekaj novosti – kot uporabnik mobitela – lastnik tablete.

Foto utrinki iz dosedanjih izvedb