Praktične delavnice

Supported by:

In cooperation with:

Poleg BA šole organiziramo tudi praktične enodnevne delavnice, ki niso samo iz področja poslovne analize, ampak so namenjene tudi:

  • zaposlenim v prodaji in marketingu,
  • vodjem digitalizacije,
  • vodjem projektov,
  • produktnim vodjem,
  • odločevalcem o investicijah v IT/digital projekte,
  • vodjem razvoja,
  • skrbnikom kupcev,
  • direktorjem,
  • poslovnim analitikom,
  • zaposlenim v IT in vodjem IT,
  • vsem, ki so vključeni v načrtovanje in izvedbo IT projektov…

Poleg odprtih izobraževanj so možne tudi interne izvedbe, ki so prilagojene vašim poslovnim izzivom. Za sodelovanje z nami, nam pišite na info@slovenia.iiba.org

Termin delavnice

 25.10.2018
 8:00 – 13:00

Globine in čeri projektnega vodenja

Kako bolje razumeti projektno vodenje in odreagirati na njegove izzive?

Na projektno vodenje se vse prevečkrat gleda predvsem iz procesnega in projektno metodološkega vidika. A bistvo projekta ni njegova vsebina, temveč njegov kontekst oziroma namen, ki se izpolni skozi poslovne koristi in učinke. Vendar pa, ali vodstva podjetij to vedo in dajo projektnemu vodenju tudi zadostno veljavo in resnično podporo.

Termin delavnice

 26.10.2018
 13:00 – 16:00

Od vitkih procesov do vitke družbe

Praktična delavnica – primeri iz Japonske

Vitka proizvodnja (ang. Lean Production oziroma krajše samo LEAN) v svoji osnovi izvira iz obdobja prejšnjega stoletja, ko je postala znana širši javnosti preko pojma Toyota Lean Production. Postala je sinonim za način neprestanega izboljševanja našega dela preko odprave izgub in neučinkovitosti, ki jih imamo v delovnih procesih. Z leti se je razširila tudi na področje storitev in vitkost je prerasla v širši koncept dela. A ker kot metodologija izvira iz daljnega vzhoda (Japonske), se je v vsaki posamezni državi malce prilagodila, izjalovila ali združila s kakšno bolj lokalno tehniko. Zato je zelo zanimivo včasih narediti primerjavo in v samem izvoru preveriti, kako je tam razvoja, uporablja in koristi posamezniku in družbi. Zato je bil letošnji obisk Japonske kot nalašč, da naše poznavanje in izkušnje primerjamo z njihovimi. Porodila se je ideja za delavnico izkušnje, na kateri bom praktično poskušal pokazati principe vitkih procesov, vitke organizacije in vitke družbe na malce bolj dinamičen, slikovit in okusen način. Dobesedno!

Termin delavnice

 21.11.2018
 9:00 – 14:30

Razumevanje psihologije kupcev

Kako oblikovati pravo ponudbo in prodati (še) več?

Danes niti usmerjenost v kupca ni več dovolj. Za pridobitev stranke je potrebno resnično razumeti njihove potrebe, motive in gonila. Le tako jim lahko ponudimo nekaj, kar je za njih resnično vredno ali koristno.

Termin delavnice

 22.11.2018
 9:00 – 14:30

Dvoboj poslovno analitičnih tehnik – BABOK CHAMPION LEAGUE – FINAL FOUR

Modeliranje problema in rešitev skozi različne perspektive in uporabe tehnik

Večina razvojnih projektov (tako na področju razvoja IT rešitev kot tudi namenskih produktov in izdelkov) se srečuje s problemom določanja obsega, obvladovanja nabora vseh zahtev ter določanjem kriterijev, ki bodo merodajni za presojanje uspešnosti projekta in predajo/prevzem izdelka v končno uporabo ali prodajo. Obstajajo različne tehnike in različni načini, ki lahko obseg rešitve pomagajo razširiti ali na drugi strani skrčiti. Kdaj uporabiti katero in kako je ključno vprašanje.

Termin delavnice

 28.11.2018
 8:30 – 11:30

Kako bolje razumeti svoje naročnike

Kjer se srečajo poslovne potrebe naročnikov in rešitve IT ponudnikov!

Pri odnosih s svojimi naročniki dostikrat na koncu izgubljate vsi. Ali naročnik želi več, kot je pripravljen plačat, ali pa ga sprva niste dobro razumeli in ste morali nato narediti več brez dodatnega plačila.

Termin delavnice

 28.11.2018
 13:00 – 16:00

Kako prepoznati dobrega digital (IT) ponudnika

Vaša investicija v projekt zahteva jasno odgovornosti njegove izvedbe!

Ne glede ali se lotevate novejših digitalnih ali tradicionalnih (IT) projektov, so si izzivi njihove uspešne izvedbe zelo podobni. Preudarna podjetja se seveda najprej vprašajo, ali sploh morajo investirati v digitalne ali lahko ostanejo pri klasičnih IT projektih. Razgledana podjetja vedo, da sodijo digital (IT) projekti med najbolj zahtevne in tvegane.

Termin delavnice

 6.12.2018
 9:00 – 14:30

Digitalizacija kupčeve poti z večkanalno integracijo

Kako digitalno upravljati različne izvore podatkov na popotovanju kupcev do naše organizacije?

Mnoga podjetja v različnih panogah se trudijo oblikovati odlično izkušnjo kupca, ki vključujejo prednosti digitalne tehnologije, da svojim strankam zagotovijo neprecenljive osebne, posodobljene in pravočasne storitve in izdelke. Izboljšanje uporabniških izkušenj je ključna prednostna naloga za današnja podjetja, saj s tem povečuje zvestobo strank in posledično zmanjševanje stroškov ob rasti prihodkov. Številni konkurenti so že prilagodili potovanja svojih kupcev, da zajamejo velike količine podatkov, IOT signale in druge vpoglede, pridobljene s točkami dotika na kupčevi poti. Namen delavnice je pridobiti konkretne uvide v potovanje kupca (t.i. Customer Journey), ki pomaga izgraditi celovit sistem prodajno- marketinških aktivnosti s ciljem, da se čim bolj učinkovito približamo kupcu.

Termin delavnice

 17.1.2019
 9:00 – 14:30

Kako pripraviti uspešen digitalni (IT) projekt

Dobra priprava je pol uspeha, a kako vedeti, če jo zares znamo tudi izvesti?

IT projekti dokazano sodijo med najbolj zahtevne projekte, pravi digitalni projekti pa so še težji, saj morajo še močneje vključevati svet kupcev, poleg tega pa so povezani z novo tehnologijo. Vendar pa, kakor se morda sliši to še tako paradoksalno, tehnologija ni bistvo ne digitalnih in ne (IT) projektov.

Termin delavnice

24.1.2019
 9:00 – 14:30

Poslovni primeri v digitalni ekonomiji

Kako se pravilno odločiti ob predlogih projektnih (digitalnih) investicij?

Viri vašega podjetja so preveč dragoceni, da bi jih porabili brez ustreznih učinkov, konkurenčna prednost pa preveč težko pridobljena, da bi jo slabili z napačnimi odločitvami.

Zaposlitve na področju poslovne analitike