Poleg BA šole organiziramo tudi praktične enodnevne delavnice, ki niso samo iz področja poslovne analize, ampak so namenjene tudi:
- zaposlenim v prodaji in marketingu,
- vodjem digitalizacije,
- vodjem projektov,
- produktnim vodjem,
- odločevalcem o investicijah v IT/digital projekte,
- vodjem razvoja,
- skrbnikom kupcev,
- direktorjem,
- poslovnim analitikom,
- zaposlenim v IT in vodjem IT,
- vsem, ki so vključeni v načrtovanje in izvedbo IT projektov…
Poleg odprtih izobraževanj so možne tudi interne izvedbe, ki so prilagojene vašim poslovnim izzivom. Za sodelovanje z nami, nam pišite na info@slovenia.iiba.org
Vsaka delavnica bo izvedena le 2-krat na leto. Nekatere delavnice so vključene po znižani ceni v IIBA šolo poslovno analitičnih pristopov.
Supported by:
In cooperation with:
Termin delavnice
Od vitkih procesov do vitke družbe
Praktična delavnica – primeri iz Japonske
Vitka proizvodnja (ang. Lean Production oziroma krajše samo LEAN) v svoji osnovi izvira iz obdobja prejšnjega stoletja, ko je postala znana širši javnosti preko pojma Toyota Lean Production. Postala je sinonim za način neprestanega izboljševanja našega dela preko odprave izgub in neučinkovitosti, ki jih imamo v delovnih procesih. Z leti se je razširila tudi na področje storitev in vitkost je prerasla v širši koncept dela. A ker kot metodologija izvira iz daljnega vzhoda (Japonske), se je v vsaki posamezni državi malce prilagodila, izjalovila ali združila s kakšno bolj lokalno tehniko. Zato je zelo zanimivo včasih narediti primerjavo in v samem izvoru preveriti, kako je tam razvoja, uporablja in koristi posamezniku in družbi. Zato je bil letošnji obisk Japonske kot nalašč, da naše poznavanje in izkušnje primerjamo z njihovimi. Porodila se je ideja za delavnico izkušnje, na kateri bom praktično poskušal pokazati principe vitkih procesov, vitke organizacije in vitke družbe na malce bolj dinamičen, slikovit in okusen način. Dobesedno!
Termin delavnice
Od podatkov do vrednosti
Kako najhitreje priti do informacij in do vrednosti v »dobi stranke«?
Termin delavnice
Globine in čeri projektnega vodenja
Kako bolje razumeti projektno vodenje in odreagirati na njegove izzive?
Na projektno vodenje se vse prevečkrat gleda predvsem iz procesnega in projektno metodološkega vidika. A bistvo projekta ni njegova vsebina, temveč njegov kontekst oziroma namen, ki se izpolni skozi poslovne koristi in učinke. Vendar pa, ali vodstva podjetij to vedo in dajo projektnemu vodenju tudi zadostno veljavo in resnično podporo.
Termin delavnice
Pravi pomen(i) agilnosti
Od agilnih projektnih pristopov do poslovne agilnosti.
Agilni projektni pristopi, kot je npr. SCRUM, imajo nedvomno višjo stopnjo uspešnosti, kot klasično izvedeni projekti (t.i. waterfall). A ko agile naleti na velike projekte, ki so povezani s celotno organizacijo, ki ni nujno programsko podjetje, in ko so poleg tega še viri deljeni z drugimi projekti, lahko nastopijo težave tudi za agile. Te težave so povezane s poslovnimi pogoji izvedbe projektov, ki so običajno izven pristojnosti agilnih timov samih. Poleg tega imajo tudi agini pristopi sami še prostor za izboljšanje. Ključni izziv, ki ga naslavljamo je: s čim prepričati poslovne nosilce, da bi lahko njihove organizacije agilne projektne pristope nadgradile v poslovno agilnost, in kako lahko tudi izboljšave agile metodologij, kot je SCRUM, k temu pripomorejo. Še posebej v razmerah digitalnega poslovanja.
Termin delavnice
10:30 – 17:30
Od poslovnih potreb do vrednosti
Poslovno analitične tehnike za poslovne koristi I
Termin delavnice
8:30 – 16:30
Izdelava »Solution Design Canvasa« s pomočjo LEGO® SERIOUS PLAY® metodologije
Modeliranje zahtev, problema in rešitev, skozi različne perspektive in uporabe tehnik!
Večina razvojnih projektov (tako na področju razvoja digitalnih IT rešitev kot tudi namenskih produktov in izdelkov) se srečuje s problemom določanja prave potrebe (problema), optimalnega obsega projekta in rešitve. Tu je pomembno obvladovanje samega poslovnega procesa, uporabnikove izkušnje in definiranjem ključnih zahtev. Poslovna analiza nam omogoča, da z uporabo različnih tehnik hitro, učinkovito in uspešno pridemo do zasnove koncepta rešitve. Sklop tehnik na delavnici je ravno zato zamišljen kot koncept »Canvasa«, ki enakomerno in strukturirano vodi udeležence od zajema procesa, splošnega koncepta rešitve do ključnih elementov v načrtovanju in uporabi. Z namenom doseganja višje stopnje kreativnosti, produktivnosti in usklajevanja bodo udeleženci določene izzivi reševali z inovativno LEGO® SERIOUS PLAY® (LSP) metodo.
Termin delavnice
Kako bolje razumeti svoje naročnike
Kjer se srečajo poslovne potrebe naročnikov in rešitve IT ponudnikov!
Pri odnosih s svojimi naročniki dostikrat na koncu izgubljate vsi. Ali naročnik želi več, kot je pripravljen plačat, ali pa ga sprva niste dobro razumeli in ste morali nato narediti več brez dodatnega plačila.
Termin delavnice
Kako prepoznati dobrega digital (IT) ponudnika
Vaša investicija v projekt zahteva jasno odgovornosti njegove izvedbe!
Ne glede ali se lotevate novejših digitalnih ali tradicionalnih (IT) projektov, so si izzivi njihove uspešne izvedbe zelo podobni. Preudarna podjetja se seveda najprej vprašajo, ali sploh morajo investirati v digitalne ali lahko ostanejo pri klasičnih IT projektih. Razgledana podjetja vedo, da sodijo digital (IT) projekti med najbolj zahtevne in tvegane.
Termin delavnice
Priprava uspešnega digitalnega projekta
Kako zagotoviti več koristi in hitrejšo izvedbo projekta hkrati?
Že klasični IT projekti so dokazano med najbolj zahtevnimi, DIGITALNI projekti pa so še težji in kompleksnejši. Imajo namreč drugačno izhodišče (pogled do zunaj na noter), vključevati morajo potrebe končnih kupcev, nove tehnologije, nove stare (IT) ponudnike, potreben je še močnejši angažma notranjih poslovnih nosilcev, predvsem pa pričakovanja končnih učinkov in vrednosti so še večja. Kako vse to obvladovati, da bodo zadovoljni vsi deležniki in da bo projekt poleg tega še pravočasno izveden, saj so roki (time to market) prav tako vse krajši.
Termin delavnice
May the flow be with you too
FLOW: optimalno stanje zavesti za analitike in kako več časa delati v flowu?
Termin delavnice
Kako varovati podatke v digitalnem svetu – GDPR in ISO 27001 v luči BA
Kako poslovna analitika pomaga PDO in strokovnjakom za varovanje IS?
Termin delavnice
Razumevanje psihologije kupcev
Kako oblikovati pravo ponudbo in prodati (še) več?
Danes niti usmerjenost v kupca ni več dovolj. Za pridobitev stranke je potrebno resnično razumeti njihove potrebe, motive in gonila. Le tako jim lahko ponudimo nekaj, kar je za njih resnično vredno ali koristno.
Termin delavnice
Digitalizacija kupčeve poti
Kako digitalno upravljati različne izvore podatkov na popotovanju kupcev do naše organizacije?
Termin delavnice
Kako pripraviti dober RFP
Povabilo k oddaji ponudbe je temelj notranje priprave in izbire najboljšega digitalnega/IT ponudnika in rešitve!
Termin delavnice
Poslovni primeri v digitalni ekonomiji
Kako se pravilno odločiti ob predlogih projektnih (digitalnih) investicij?
Viri vašega podjetja so preveč dragoceni, da bi jih porabili brez ustreznih učinkov, konkurenčna prednost pa preveč težko pridobljena, da bi jo slabili z napačnimi odločitvami.