Razumevanje psihologije kupcev

Kako oblikovati pravo ponudbo in prodati (še) več?

V iskanju novih poslovnih priložnosti se podjetja vedno bolj obračajo proti kupcem. V tekmovalnem okolju, kjer tempo narekujejo agilna (startup) podjetja, ni več dovolj biti samo usmerjen v kupca (customer focused pristop). Kupca je potrebno zares postaviti v središče, ga razumeti in mu zagotoviti tisto, kar mu prinaša čim višjo vrednost in korist. Namreč, šele ko nekomu pomagamo, bo postal naš zvest kupec in nas priporočal tudi drugim. Pri vzpostavljanju takšnega globljega odnosa z vsakim kupcem posebej, nam najbolj pomaga prav razumevanje njegove psihologije. Dobro je, da jo upoštevamo tudi že pri razvoju naših produktov.

Komu je delavnica namenjena?

  • Vodjem prodaje in prodajalcem
  • Vodjem trženja in ostalim zaposlenim v trženju
  • Skrbnikom kupcev
  • Produktnim vodjem (klasičnim in scrum)
  • Vodjem razvoja poslovanja in ponudbe
  • Poslovnim analitikom
  • UX designerjem

Zakaj te delavnice zares ne smete zamuditi

  • Razumevanje psihologije kupcev je ključna kompetenca prodaje prihodnosti.
  • Najuspešnejši svoje kupce že razumejo tudi skozi njihove psihološke potrebe – zato jih znajo bolje zadovoljiti. Pridružite se jim tudi vi.
  • Sprememba pristopa terja čas, zato je potrebno začeti že danes. Če pričnejo drugi pred vami, ste vi že za njimi.

Kratek opis delavnice (vsebina)

Customer-centricity ni le tehnika – je način razmišljanja. Pozabite na arhetipe in tipe osebnosti. Na delavnici boste izvedeli, kaj o kupcih pravi sodobna psihologija in kako lahko to uporabite pri svojem delu – pri prodaji, promociji ali razvoju produkta. Strank ne zanima več kaj jim ponujate – vedeti želijo, kako jim boste pomagali. V teoriji in praksi se bomo zato lotili tudi orodij storitvenega oblikovanja (in kako jih lahko uporabimo pri oblikovanju produkta) ter “prodajanja rešitev”, poudarek pa bo na psiholoških temah: potrebah in motivaciji, kogniciji in modelom odločanja ter empatiji.

 Metode dela (potek dela)

Delavnica bo potekala v 2 delih:

  • Prvi del z osnovami razumevanja psihologije kupcev in praktičnimi primeri uporabe.
  • Drugi povsem praktični del z orodji storitvenega oblikovanja in “prodajanja rešitev” na konkretnih primerih.

Povezane kompetence

  • Usmerjenost v stranko
  • Razmišljanje o veliki sliki
  • Kritično mišljenje
  • Sposobnost raziskovanja
  • Reševanje problemov

 Predavatelj

Matic Moličnik je diplomirani psiholog, ki od leta 2010 deluje v domačem in mednarodnem poslovnem okolju (Švica, Nemčija). Matic je poslovni svetovalec in predavatelj na področju marketinga in prodaje s poudarkom na psihologiji kupca. Sočasno se dodatno izobražuje na FH Joanneum (Graz, Avstrija) v smeri Content Strategy, kjer sodeluje s strokovnjaki in zunanjimi sodelavci podjetij, ko so: eBay, Siemens, HSBC UK, Digitas UK, Scroll UK, Google UK, C3 GmbH in drugi.

Trajanje

Delavnica traja  6 šolskih ur in jo lahko izvedemo v živo ali virtualno.

 Cena

290 EUR + 22% DDV s plačilom najkasneje dan pred začetkom delavnice.

 Prijava

Prijavite se lahko preko prijavnega obrazca na desni strani, ali na elektronski naslov: katarina.veselic@slovenia.iiba.org.

 Ostale informacije

Delavnico lahko izvedemo tudi pri vas interno, lahko tudi v povezavi z vašim konkretnim projektom. Delavnico lahko tudi »razrežemo« na vsebine, ki so primerne za različne deležnike iz projektnega sveta, tudi za uprave podjetij.