Kako nadgraditi ali ustvariti nove prebojne poslovne modele
Vsako uspešno podjetje temelji na jasnem poslovnem modelu – načinu, kako ustvarja, dostavlja in zajema vrednost. V času, ko digitalne tehnologije spreminjajo pravila igre in podatki postajajo eden najpomembnejših virov, je ključno razumeti, kako lahko temu organizacije prilagodijo, nadgradijo ali dodajajo poslovne modele.
Podjetja, ki znajo prepoznati priložnosti, skrite v podatkih, in jih povezati z možnostmi, ki jih ponujajo nove tehnologije, lahko ustvarijo poslovne modele, ki ne le zadovoljijo obstoječe potrebe kupcev, temveč odprejo vrata povsem novim oblikam vrednosti. Zato inoviranje poslovnih modelov ni več samo priložnost, temveč je nujnost.
Komu je delavnica namenjena?
Ta delavnica je namenjena tako tistim, ki se z inoviranjem poslovnih modelov šele spoznavajo, kot tudi izkušenim strokovnjakom, ki želijo raziskati nove pristope in izkoristiti potencial digitalnih tehnologij in podatkov pri inoviranju:
- Vodjem
- Razvojnim menedžerjem
- Strateškim načrtovalcem
- Vodjem oddelkov za inovacije
- Vodjem oddelkov za digitalno transformacijo
- Poslovnim analitikom
- Podjetnikom in startup ustanoviteljem
- Vsem, ki želijo poglobljeno razumeti in oblikovati poslovne modele prihodnosti
Kaj boste z udeležbo pridobili?
- Poglobljeno razumevanje poslovnih modelov in njihovega pomena.
- Pregled največjih zmot razumevanja poslovnih modelov.
- Razumevanje sestavnih delov poslovnega modela in spoznali najpogostejša orodja za njihovo vizualizacijo ter načrtovanje poslovnih modelov.
- Razumevanje ključnih razlik med klasičnimi in digitalnimi poslovnimi modeli.
- Identifikacijo priložnosti za inoviranje z uporabo digitalnih tehnologij in podatkov.
- Uvid v to kaj so disruptivni poslovni modeli in kako jih zasnovati.
- Razumevanje kaj so ekosistemi in zakaj so pomembni za inoviranje poslovnih modelov.
- Razumevanje pomena eksperimentiranja za nove poslovne modele.
Vsebina delavnice
Razumevanje poslovnih modelov in njihov pomen
– Najpogostejše zmote o poslovnih modelih
– Kaj je poslovni model in kako se razlikuje od operativnega modela
– Poslovni modeli, strategije in digitalna transformacija
– Zakaj je inoviranje poslovnih modelov ključno za dolgoročni uspeh organizacij
Digitalna ekonomija in njen vpliv na poslovne modele
– Glavne značilnosti digitalne ekonomije
– Digitalni kupec vs Tradicionalno podjetje
– Digitalni poslovni modeli nivoja 1 in nivoja 2
– Pomen podatkov in digitalnih tehnologij za inoviranje poslovnih modelov s primeri
Povezava z nadaljnim delom
Po udeležbi boste pridobili temeljno razumevanje inoviranja poslovnih modelov in njegovih ključnih vidikov. Imeli boste možnost naročiti prilagojeno in-company delavnico, kjer se bomo poglobili v specifične teme, povezane z vašo vlogo v organizaciji.
Predavatelj
Aleš Štempihar, podpredsednik IIBA Slovenija, direktor Askit d.o.o in Digital42 Team Leader.
Aleš pomaga podjetjem pri: oceni njihove konkurenčnosti v digitalni ekonomiji na podlagi ocene digitalne zrelosti in sposobnosti inoviranja poslovnih modelov, pri pripravi digitalne strategije in izvedbi digitalne poslovne preobrazbe. Pri tem posebno pozornost namenja poslovno analitičnem pomenu podatkov za pripravo ostalih digitalnih strateških elementov, kot tudi krepitvi izkušnje kupca, izkušnje in zavzetosti zaposlenih ter poslovni agilnosti na osnovi podatkovno vodenih organizacij. Aleš ima več kot 25 let poslovnih izkušenj, od tega 10 let na področju poslovne digitalnosti, kar dokazuje s 6 mednarodnimi certifikati.
Trajanje
Uvodna delavnica traja 2 uri in jo bomo izvedli 28. 5. 2025 virtualno.
Cena
Za IIBA člane z aktivnim članstvom je cena 70 € + ddv, za ostale je cena 90 € + ddv s plačilom najkasneje 3 dni pred začetkom delavnice.
Prijava
Prijavite se lahko preko prijavnega obrazca na desni strani, ali na elektronski naslov: info@slovenia.iiba.org.
Ostale informacije
Delavnico lahko izvedemo tudi pri vas interno, lahko tudi v povezavi z vašim konkretnim projektom. Možna je tudi prilagoditev vsebine delavnice glede na vaše potrebe in želje.