Kako bolje razumeti svoje naročnike

Kjer se srečajo poslovne potrebe naročnikov in rešitve IT ponudnikov!

Pri odnosih s svojimi naročniki dostikrat na koncu izgubljate vsi. Ali naročnik želi več, kot je pripravljen plačat, ali pa ga sprva niste dobro razumeli in ste morali nato narediti več brez dodatnega plačila. Spet drug izziv je, da naročnik ne kupi vsega tistega, kar vi veste, da potrebuje, a on se tega ne zaveda. Povrhu vsega pa potem odgovornost za morebitno nezadovoljstvo prevali na vas. Sedaj, ko je povpraševanja po IT rešitvah veliko, se vam morda s te vrste naročniki ni potrebno več ukvarjati, se pa verjetno namesto tega srečujete z izzivom, kako dvigniti učinkovitost izvedbe projektov, pri čemer bodo naročniki na koncu še vedno tako zadovoljni, da vas bodo priporočali naprej.

Komu je delavnica namenjena?

  • Direktorjem in članom vodstev IT podjetij
  • Vodjem prodaje v IT podjetjih
  • Skrbnikom kupcev v IT podjetjih
  • Vodjem razvoja v IT podjetjih
  • Produktnim vodjem v IT podjetjih
  • Projektnim vodjem v IT podjetjih
  • Poslovnim analitikom v IT podjetjih

Zakaj te delavnice zares ne smete zamuditi

  • Ker si prav gotovo želite čim bolj zadovoljne naročnike, kar med drugim pomeni čim manj konfliktnih situacij in čim boljše končne rezultate projekta.
  • Ker iščete načine, kako z istim številom ljudi še izvesti (še) več projektov.
  • Ker želite naročnikom znati utemeljiti njegove odgovornosti in zadolžitve, ki jih bij jih drugače prenesel na vas.

Kratek opis delavnice (vsebina)

Naročnik vidi IT projekte na svoj način, s svojimi izhodišči in s svojimi predstavami. Poleg tega se jih loteva na vsake toliko časa, njegovi zaposleni pa imajo pri tem zelo različne izkušnje.  Na drugi strani ste IT izvajalci, ki vidite te iste projekte skozi svojo, drugačno perspektivo, z drugačnimi cilji in pričakovanji. Kako razumeti en drugega, kako povezati oba svetova in kako najti skupna izhodišča, da boste: v fazi prodaje naredili vtis na potencialnega kupca, v fazi (plačljive) analize odkrili motivacijske točke naročnika in na drugi strani vrtince in čeri, kar oboje kasneje vpliva na učinkovitost izvedbe, in na koncu projekta znali pokazati svojo uspešnost, ki je temelj za priporočila naprej. Seveda pa ne bodo manjkale posebnosti digitalnih projektov.

Metode dela (potek dela)

Interaktivno predavanje z elementi delavnice bo potekalo v 3 delih:

  • Najprej si bomo pogledali, kako graditi odnos s tremi tipi naročnikov: vsiljevalec, odklonjevalec, izgubljenec.
  • Nato bomo predstavili pristope, tehnike in modele za razumevanje in približevanje IT ponudnikov in naročnikov.
  • Na koncu bomo prisluhnili tudi vašim primerom in izzivom ter vam podali rešitve.

Povezane kompetence

  • Usmerjenost v stranko in Empatija
  • Videti širšo sliko
  • Učinkovitost dela

Predavatelj

Aleš Štempihar je bil 15 let zaposlen pri enem od slovenskih IT ponudnikov v praktično vseh vlogah: prodajalec, programer, uvajalec svojih in rešitev drugih, vodja podpore, vodja zagotavljanje kakovosti, skrbnik večjih strank, vodja projekta, pomočnik direktorja. Sedaj je že več kot 10 let svetovalec naročnikom pri pripravi projektov in skrbnik ter mentor projektnim vodjem. Aleš torej zelo dobro pozna oba svetova. Včasih je tudi poslovni in projektni revizor IT projektov in rešitev, tako na strani naročnikov, kot tudi IT ponudnikov. V zadnjih 3 letih se, kot vodja tima Digital42, osredotoča na posebnosti digitalnih projektov in ustrezno pripravo nanje.

Trajanje

Delavnica traja  4 šolske ure in jo bomo izvedli 23.5.2024 v Ljubljani.

Cena

190 EUR + 22% DDV s plačilom pred začetkom

Prijava

Prijavite se lahko preko prijavnega obrazca na desni strani, ali na elektronski naslov: katarina.veselic@slovenia.iiba.org.

Ostale informacije

Delavnico lahko izvedemo tudi pri vas interno, na primerih vaših projektov. Morda ste celo sredi še posebej težavnega projekta/naročnika in potrebujete rešitev situacije.