Industrija 4.0 za storitvene dejavnosti

Kako izboljšati lojalnost, zaupanje in izkušnjo kupcev z digitalnimi tehnologijami

Zadnja industrijska revolucija je v proizvodnji pomenila velik napredek z vpeljavo digitalne povezljivosti strojev, strojnega učenja in robotizacijo, kar lahko enakovredno izkoristijo tudi organizacije in podjetja, ki so pretežno storitvena. Predvsem na dveh področjih, ki sta ključni za ustvarjanje dodane vrednosti poslovanja: optimizacija poslovnih procesov ter stik s kupi, ki se v svojem življenju pospešeno digitalizirajo. Ujemite digitalni korak in spoznajte možnosti uporabe digitalnih tehnologij na osnovni Industrije 4.0 v storitvenih panogah.

Komu je delavnica namenjena?

  • Vsem, ki iščejo nove možnosti boljše interakcije svoje blagovne znamke s kupci
  • Vsem, ki želijo z digitalnimi tehnologijami podpreti proces prodaje in izvedbe storitev
  • Projektnim in produktnim vodjem
  • Poslovnim analitikom v storitvenih B2C dejavnostih

Zakaj te delavnice zares ne smete zamuditi

  • Spoznali boste izvedljive načine uporabe digitalnih tehnologij v storitvenih dejavnostih, kjer so dosežki Industrije 4.0 prav tako uporabni kot v proizvodnih podjetij.
  • Odkrili boste nove priložnosti stika s kupci, na katere s tradicionalnimi pristopi ni bilo možnost vplivati.
  • S spoznanimi digitalnimi iniciativami boste kvalitetneje sodelovali pri pripravi poslovne strategije vašega podjetja

Kratek opis delavnice (vsebina)

Delavnica obsega tri vsebinske module, potrebne za razumevanje digitalnih tehnologij pri izvedbi storitev in v prodaji. Prvi modul je uvod v spoznavanje s tehnologijami Industrije 4.0, kaj je njihova glavna korist za storitve. Drugi modul nas popelje v digitalno oplemenitene izkušnje kupca, nevarnosti in priložnosti pri vzpostavljanju digitalnega stika s strankami. Tretji modul je namenjen novim digitalnim poslovnim modelom, ki jih Industrija 4.0 omogoča v storitveni dejavnosti. Četrti modul je praktična delavnica kreativnega koncipiranja nove digitalne iniciative v storitvah, kjer bodo udeleženci spoznali glavne elemente izhodišč digitalne transformacije pretežno storitvenih podjetij.

Metode dela (potek dela)

Delavnica vsebuje tri module usmerjenega spoznavanja možnosti uporabe digitalnih tehnologij Industrije 4.0 v storitvah. Četrti modul je praktična delavnica, na kateri sodeluje vsak udeleženec individualno. Ob zaključku dobi vsak udeleženec povratno informacijo s ključnimi dopolnitvami predstavljene digitalne iniciative Industrije 4.0 za izbrano storitveno dejavnost.

Glavni poudarki delavnice

  • Kaj je industrija 4.0 in njene glavne prednosti
  • Uporabnost digitalnih tehnologij Industrije 4.0 v storitvenih panogah
  • Predstavitev delovanja logike, senzorjev in aktuatorjev
  • Praktična kreativna vaja – z digitalnimi tehnologijami do boljše izkušnje kupca

Predavatelj

Primož Frelih je specialist za digitalizacijo poslovanja, ki storitvenim in proizvodnim podjetjem pomaga pri doseganju trajnejše konkurenčnosti. Sodeluje je pri projektih digitalne transformacije: uvedba pametne tovarne, MES, digitalnih poslovnih modelov, pametnih produktov, inovativni stik s kupci (spletni vmesniki, CRM, BI) in digitalne rešitve po meri. Kreativnost ekip v podjetjih zna spodbuditi z interaktivnimi delavnicami, prototipiranjem pametnih izdelkov ter novih poslovnih procesov.

Trajanje

Delavnica traja 4 šolske ure in jo lahko izvedemo v živo ali virtualno. 

Cena

Cena delavnice je 350 € + DDV

Prijava

Prijavite se lahko preko spletnega obrazca (na desni strani), ali na elektronski naslov: katarina.veselic@slovenia.iiba.org

Ostale informacije

Delavnico lahko izvedemo tudi pri vas interno, na primerih vaših projektov.